Selin455 Merhaba hanımlar sezaryan sonrasi catlağım ve hala dikiş izlerim duruyo 8 ay oldu ve sezeryan olupta bu iz ve yaralar icin ne kullandiniz oneriniz var mi ???
Goktug1308 Selin455 5.5 ay olacak sezaryan olalı catlağım yok ama dikiş izin duruyo herhangi birseyde yapmadım acıkcası dikiş izi azalsın diye ama medacasol krem iyi geliyor dikiş izine birde kantaron yagı göğüs ameliyatı olduğumda kullanmıştım ikisinide