Yenianne0606 doktorunuz önerecektir size bir marka. Demir içirmek çocuklara biraz zor. Tadları kötü oluyor genelde. Doktorumuz bize şurupları içirmek zor oldugu için toz yazdı. Yemegi ne karıştırmak için. Bizimkiler de yogurtsuz sütsüz durmadıkları için veremedim. Ocean microfer aldım. Bayıla bayıla içiyorlar bunu.