Slm arkadaslar size birşey danışmak istiyorum 2 yaşında kızım var doğum yaptıktan sonra 1 .5 sene adet olmadım doktora gittim hiç bir sıkıntı yok dedi 1 kez adet oldum sonrasında yumurtlama takibi ve çatlama iğnesi ile tekrar hamile kaldım malesef düşük yaptım 10 ay oldu ben yine düzenli adet olmuyorum geçen ay tarlusal içti adet oldum doktora gittiğimde hiç bir sıkıntı yok demişti ama yumurtalığın biraz küçük demişti erken menapoz içinde yasin kucuk dedi ASIL SORUM MESELA ERKEN MENEPOZ OLMUS OLSAM ADET SOKUTUCU KULLANDIGIMDA ADET OLUR MU OLMAZ MI çok merak ediyorum geçen ay tarlusal içtim adet oldum.