OzlemAlisa yazın bende çok az halı kullanıyorum, meblağlar arasında çol büyük fiyatlar yok aslında. yaz için işe yarayabilir çünkü camlar falan açık her gün silme şansım olmuyo toz alır gibi olsa dahi iş görür diye düşünmeye başladım. o ayrımları yapanlar çok pahalı dediğiniz gibi o kadar para veremem açıkcası bende.