Hanımlar 4 ay 17 günlük kızım var bir kaç gündür gündüz uykumuzda sikinti var. uykuya geçişte zorlanıyor uyuduğu en fazla yarım saat 40 dk arası. Ama 1 saatten önce uyanmazdi normalde en erken. 2-3 gün önce babasının kucağındayken korkmuş ama galiba ondan kaynaklı olabilir mi bilmiyoum babasi hapşirmis tutamamış sesli olmus bu da sıçramış yerinden o gecede cok uyandi uykusundan. Bide bebegimi en geç 3-4 güne bir yikiorum normalde ama bu ara çok soğuk diye korkuyorum dogazlgazli olsa bile. 1 haftadır yıkanamiyor yada ondan mi diyorum ?