taninmayananne Ben de çocuğuma yalnız bakanlardanım. Ailem ve eşimin ailesi eş dost akraba yok. Aşırı bunaldım artık. İnsanlara dert yanmamtan korkuyorum, sanki abartıyormuşum gibi geliyor. Oyuncak alıyoruz, daha birkaç saat sonra bozuyor kırıyor vs. Sürekli kağıt, karton yırtma parçalama ve yeme hastalığı var, evin her yeri kağıt. Parçalamasına bir şey demiyorum ama en son her şeyi yemeğe kalkıyor. Şu hayvan şekilli magnetlerden aldım, peteğe filan yapıştırıp oynasın diye, yarım saat geçmedi hepsini koparmış ağzıyla yemiş.
çadır aldık, oyalansın diye, evi dolaştırıyor, parçalara ayırıyor. Boyama yapalım diyoruz, masaya oturması 10 saniye, sonra kalemlerle evi dolaşıp karalıyor her yeri. O kadar yoruldum ve bunaldım ki. Bazen tükenmişlik sendromuna yakalandığımı filan düşünüyorum.