biryazmasali haftaya 1 yaşına girecek kızım. Sabah pankek, omlet(sebzeli,sade,peynirli), krep falan
çok geç uyuyup çok geç uyandığı için bazen öğle yemeğimiz olmuyor meyve yiyor ya da çorba. Akşam biz ne yiyorsak ondan yediriyorum genelde bende az tuzlu yediğim için ayırmıyorum bi süredir yemeklerini sadece acılı baharatlı yapacak olursam o zaman ayırıyorum.
Çok çok yemiyor tabi hiç bir öğününü o ayrı bi kriz 🤦🏻♀️☺️