merhaba anneler 4 aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyor aslında sorun benle ilgili son bir aydır dengesiz bir halim var ayaklarım beni taşımıyor gibi başım dönüyor mu anlayamıyorum sürekli yatma isteği daha önceden de yazmıştım bu konuyu ama daha da arttı bebeğim büyüdükçe geceleri uyku sorunum çok olmuyor doktora da malum pandemiden gidemiyoruz bu durumu yaşayan yada bilen varsa benle paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim