Merhaba güzel anneler, oğlum 8 hafta 3 günlük ve 2. büyüme atak döneminde. Normalde gündüzleri 2-3 kere uyur ama iki gündür sürekli uykulu hali var mayışmış derler ya öyle sürekli. Hiç neşesi yok gibi. Oyun oynarız konuşuruz gülücükler saçar şimdi kucağımda hemen uyuyor. İlk bebeğim o yüzden biraz tedirgin oldum açıkcası. Atak haftasıyla alakalı olabilir mi?