Kızlar bebeğim 4 aylık yeni oldu ben 5 ay gibi uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum kendimce. Su aralar aşırı huysuz zaten. Uykuya dalmakta sorun çekiyıruz ve hala bi düzeni yok uykularının. Ayağımda çok hafif sallıyorum ve pış pış yapıyorum bazen durup sadece pış pış yapıyorum yarım saat 45 dk gibi bi zürede dalıyor uykuya ve kısa kısa uyuyor malesef. Nerde yahlış yapıyorum bilmiyorum. Uyuyacağı zaman ben pış pış yaparken sürekli söyleniyo kendi kendine bana önereceğiniz bişi varmı nasıl düzene sokabilirim uyutma yöntemimi değiştirmelimiyim?