Hsbmhr Kızlar bebeğimin sol bacağında sağ bacağına göre gerilik var doktor önemli bişey değil 1 ay çift bez kullanın dedi 3 gündür çift bez takıyorum bacakları baya ayrık duruyor acaba yürüdüğü zaman bacaklarında bi tuhaflık olur mu çarpıklık gibi falan
HtcMuhammed Biz de de biraz kalca cikikligi vardi bizde 1 bez kullandik 2 3 hafta kdr snrada gecti d.r 6.ayda ortopediye gosterin dedi