edaslantrgt 5 tane mama denedim aşırı gazlı ve kabız bir bebeğim vardı. Biogaia damla bile daha beter kabız yaptı bebeğimi. Hep zeytinyağlı çubukla tuvaletini yaptırdım ağlaya sızlaya. Evolvia ya geçtik içer içmez kendi kendine kakasını yaptı hayrete düştük. Çok kilo aldıran bir mama değil çünkü sindirimi kolay ve probiyotikli. Probiyotik içeren 3-4 mama var zaten. Bizim derdimize sadece evolvia derman oldu. Yoğun balık yağı kokusunu farketmişsinizdir. Yağlı olması midesine dokunuyodur muhtemelen