Benim önceden miyom ameliyatım vardı diye doğumu direkt sezaryen olarak yaptılar. Doktorun açıkça söylediği daha önce kesilip dikilen yerin doğum esnasında yırtılıp iç kanamaya sebep olup ölüme kadar götürebilme ihtimali idi. Haliyle ilk doğum sezaryen ise 2. Ye kaç yıl geçerse geçsin sezaryen yaparlar, normal doğuma yaklaşmazlar. Benim miyom ameliyatı ile sezaryen arasında 8 yıl vardı.