bus1 Bebeğim 36 günlük hem anne sütü hem mama içiyor Aptamil kullanıyorum ama gazdan ölecek damlalarda fayda etmiyor mama kullanan anneler hangi mamayı kullanıyorsunuz çünkü sanırım bu mama bukadar gaz yapıyor ikinmaktan kıpkırmızı oluyor yavrum 😒
deryata bus1 hipp combiotic en iyi mamalardan biri. ama her mama her bebeğe yatamıyor deneme yanılma yoluyla gideceksiniz. siz şimdi aptamil için denediniz olmadı hipp deneyin o da olmazsa bebelac gold deneyebilirsiniz.
YasemiNYagmur1 bus1 en iyi mama diye bişey yoktur ki bebeğe iyi gelen mama vardır. Gazlıysa comfort olan kolay sindirilebilen mamaları almanız gerek