LavinSelin Yaşayan var mı ? 3,5 ay oldu sezeryan ile Doğum yapalı, inanılmaz soğudum hiç bir şey yapmak istemiyorum cinsel anlamda😭 ne yapmalı nasıl geçer bu kızlar? Yaşayan var mı
Balkupum2505 LavinSelin bende ayni durumdayim normal doğum yaptim bende 8 ay oldu birakın cinsel birlikteligi duymak dahi istemiyorum o dereceyim 😔
Mom727373 LavinSelin oldu ama bu kadar uzun sürmemişti. Biraz sezaryen acısından oluyor biraz da bebeğiniz sürekli ilgi bekliyor veya başka sorunları varsa kafanız orda takılı kalıyor ve başka bişey düşünmüyorsunuz. Bebeğinize alışıp bi düzen tutturunca normale döner diye tahmin ediyorum.
Morfrenk Ne denir ki? Sezeryan çok ağır bir süreç insan bunu gördükten sonra isterse zaten o tuhaf olur😂😂 yalnız değilsin merak etmeeeee
Ftm_knz Canim yalnız değilsin. Bende kolik bebeğim den dolayı bi soğudum eşimle birbirinizin yüzünü göremiyor sunuz ayrı bile yatıyor uz çoğunlukla. malesef elimizde olan bisi değil gececektir umarım