HeartShapedGlasses 3.5 aylık oğlum sürekli ağlıyor aç değil altı temiz kabız değil gazı da yok sürekli mız mız sürekli ağlıyor gün içinde asla uyumuyor kolik kolik dediler 3 ayda bitmesi gerekmiyor muydu koliğin ?
laura_ Gazı vardır sancısı vardır normal yani bebeklerin o zamanlarda ağlaması kolik ise daha da çok uzayabilir durum
Balkupum2505 HeartShapedGlasses kıvranıp ayaklarini karnina dogru cekiyosa gaz sancisi olabilir ayaklarini sıcak tutun karnina saat yönünde masaj yapin