Prensesannesi15 Hala bebelac veriyorum geceleri 4 numarada çok bulunmuyor geceleri ne veriyorsunuz beneklerinize şimde ne yapacam bilmiyorum gece uyansa ne verecegim sizce süt almışız veriyorum içmiyor siz geceleri ne veriyorsunuz.
Mina_mariye Prensesannesi15 gece beslenmesine gerek yok artık uyutmadan organik yulaf ununu pınarçocuk devam sütü ile ile pişirim içine muzu ezip yedir tok tutar. Sonra uyut
Deletedmom_52 Prensesannesi15 1,5 yaşında gece beslenmesini bırakmış olması gerekirdi. Benim oğlum 10 aylıkken bıraktı gece beslenmesini. Akşam uyumadan 1,5 saat önce süt veriyorum 1 saat sonrada muzlu karışım veriyorum. Yedikten yarım saat sonra uyutuyorum
Mina_mariye Mina_mariye yani en azından ben öyle yapıyorum gece acıkmaz 23 . Ayda bıraktık biz gece beslenmesini
GoGirl Prensesannesi15 geceyi kesmeyi deneyin 6 aydan sonra bebek istemezse doktorlar uygun buluyor 1 yasindan sonra zaten onerilmiyor 10 ayda kademeli kestik biz beslenmeyi