Mary61 Selam herkese. Bebeğime banka hesabı açmak istiyorum. Hem harçlıklarını biriksin hemde her ay bir miktar para koyarım eğitimi için. Hangi bankalar daha iyi olur. Ve hangi bankalar ücret talep etmiyor.
arzubayram_ Altın hesabı açın bizim vakifbakda var çok iyi elinizde ne kadar para varsa ona göre alabiliyorsunuz illaki Gram olmak zorunda değil
archmom Mary61 enpara var sanal bankacilik basvuruyorsunuz geliyorlar size karti getiriyorlar doviz altin vs alim islemi yapbilirsiniz makas farki diger bankalara gore daha az eft islemleri ucretsiz ben yillardir kullaniyorum memnunum