Kurabiyem Uluhan-glsm benim elimde bi 5-10 poşet vardır. Eyüpte oturuyorum ama aracım yok birinin benden alması lazım :/
Kurabiyem Uluhan-glsm Bayramdan sonra gelip alsanız olur mu? Bayramda evde olmayacağım. Bir de numaranızı alabilirsem daha sağlıklı iletişim kurabiliriz. İnstagram varsa oradan atın.