Irmak45 Kızlar bir yaş bir aylık kızım var ve 26 hafdalik hamileyim kızım hala ayakda ve doğacak çocuğuma beşik almayı düşünüyorum Kendi kendine sallanan beşikmi daha iyi yoksa anne yanı asansörlü beşikmi yardımcı olurmusunuz
Sedaates16 Irmak45 ben anne yani beşik kullanıyorum çokta memnunum ayarlanıyor istersen sabit istersen sallanıyor
Burcu35 Irmak45 Yani kendi tecrübeme göre kesinlikle anne yanı beşik. Aslında biz mobilya beşik alıp ön korumalığını çıkardık yatağımızla bir oldu hemde sallanıyor hemde uzun süre kullanılıyor oğlum 2 yaşında 3 yaşına kadar bile yatabilir uzun ömürlü oldu hakkını verdi bizim için😊
Irmak45 Sedaates16 peki çocuğunuz içinde yatiomu benim kızım sallanmayi çok seviyordu beşik almıştım civilimden onu begenmedi
Sedaates16 Irmak45 ilk dogdugunda hiç bir yerde yatmayı kabul etmedi sadece salondaki koltukta uyudu zaman geçtikçe yattı şimdi 3 buçuk aylık beşiğinde rahat ediyor hatta salonda yatınca daha az uyuyor e bebekten almıştık baby plus fiyatida uygundu 750 TL