7ay 20günlük yani neredeyse 8aylık olmasına rağmen hiç bir şey yemek istemiyor videolarla şarkılarla yedirmeye çalışıyorum ama malesef ya midesi bulaniyor ya ağzını açmıyor ya da geri çıkarıyor kendi önüne koyuyorum etrafa fırlatıyor öyle de yemiyor sadece meyve pürelerini biraz zorlayarak verebiliyorum ancak hatta onuda mama sandaylesinde çok çırpınıyor diye yastığa uzatarak veriyorum ben ek gıdaya erken başladım 4buçuk aylıkken falan ama o zamanda hiç yemek istemedi vermeyi kestim farklı şeyler denedim olmuyor ne yapacağımı bilmiyorum kayinvalidem de sütle doyduğunu ek gıdaya gerek olmadığını söylüyor bu da bana çok mantıksız geldi neredeyse yaşına gelen çocuk sadece sütle doyar mı ne yapmalıyım benimle tecrübelerinizi paylaşırmısınız 🙏