Bebeğimin kolik olduğunu dün öğrendik ama çok ağlaması olmamıştı 2. Aya kadar.Meme +mama gidiyoruz sütüm çok az. Hipp combiotic kullanıyoduk doktor aptamil conformil ya da evovia ac önerdi. Aptamil hiç bir yerde yok bu mamayı bulan var mı arkadaşlar. Ya da bizim gibi mama değiştirip iyi gelen