Rzgr Ben 15 aylikken tamamen birakmistim emzirmeyi. Fakat uzun bir surece yayarak yapmistim bunu. Cok meme duskunu bir bebek degildi sansima. 8-9 ay civari gece emzirmelerimiz sonlanmisti zaten. Gunduzu keserken de geceyle ayni yolu izlemistim. Birer birer azaltarak gittim. Mesela gunduz emzirmelerinden bir tanesini kestim ilk etapta. Bunu bir sure devam ettirdim. Siz hemen sonuc almak istiyorsaniz, birkac gun beklemek yeterli olacaktir. Buna alistigina emin olunca, bir tanesini daha eksilttim. Boyle boyle, kizimi da soka ugratmadan gunde tek emzirmeye dusmustum. Fakat onu kesmek o kadar kolay olmadi cunku ben duygusallastim :) Bu son emzirme mi olacak, emzirme maceramiz bitecek mi vs diye huzunlene huzunlene, epey bir sure gunde tek emzirmeyle devam ettim. Sonrasinda onu da kestik tabi. Kolay gelsin simdiden.