Buharcik valla kimseyi dinleme mamayı öcü gibi görenlere de kızıyorum. Sütü olmayanlar ne yapsın peki
Zaten erkekler herşeye muhalefet siz üzülmeyin doktorunuz ne dediyse onu dikkate alın zaten ilerleyen dönemlerde süt akışınıza bağlı mamayı kesersiniz. Yok yeterli gelmezse devam edersiniz. Ben 2 Aydan sonra bıraktım mamayı