Kayınailemi kahvaltıya çağıracağım. Poğaça yapayım diyorum ama benim poğaçalarım puf puf olmuyor. Eltim çok güzel yapıyor . Tarifte ediyor, yanımda da yapıyor ama yok sanki onunki gibi olmuyor. (Eli çok lezzetli) sorum şu, geçen burda pogaçanın tarifindeki undan az koyuyorum diye okumuştum. Öyle yapan varsa yazabilir mi neye dikkat edeyim postu bulamadım