Chngrbykkya benim kızımda o dönemlerde öyleydi çığlık çığlığa uyanıyordu doktoruna sorduk bazen idrar yolu enfeksiyonu acı yaparmış ondan olurmuş idrar verin dedi tabi kız bebekte idrar vermek işkence verdikleri poşet hep yara yaptı velasıl bende idrar falan vermedim çünkü başka bir sıkıntısı yoktu hastalık belirtisi ateş vs. Sonra kendiliğinden geçti. Bol bol oku dua et. Başk bir Önerim ne yazık ki yok ama için rahat etmezse doktoruna danış başka bişey varsa da bilirsin en azından.