Elifyor benim sürecim 3 hafta sürdü. Ilaç kullanmadım, süt verdiğim için. Ama ilk 10 gün eşim biraz daha sıkıntılıydı hem bebek hem eşimle uğraşırken ne uyudum ne dinlenebildim. Sonra vücut direncim düştü ve ağırlastim. 5 Gün düşmeyen ateşim oldu ve sütüm çok çok azaldı. Mecburen kullanmaya başladım ilaçlara, çünkü cigerime inmişti sürekli öksürük ki 2 ay oldu öksürük ara ara olur. Bol su, c vitamini, d vitamini, kara mürver ekstresi tükettim. Kekin yağını kaynar suya 2 damla damlatıp kokusunu çektim icime soğuyana kadar, soğuyunca da içtim. Allah şifa versin. Ama herkeste çok farklı seyrediyo bu illet. O yüzden temkinli hareket etmekte fayda var, ne olumluları ne çok olumsuzları baz alın kendinize derim