Yada bilgisi olan arkadaşlar..
Ben saç dökülmeye karşı Xpecia tablet tabletini kullanıyorum. Dünde FERAMAT kapsül verdiler.
ikisini aynı anda kullanabilir miyim acaba? Emziriyorum o yüzden emin olamadım. Sutume zarar olur mu? Okudugum kadar süte geciyor ama zarar olmaz diye yazıyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🌸