Merhaba güzel anneler ben gaz damlası veya D vitaminini biberonun içine damlatıp mamayla veriyorum doğru mu yapıyorum?
Birde bebeğim uyurken düzensiz nefes alıyor bazen hızlı bazen yavaşlıyor arada sanki tıkanmış gibi sesler çıkartıyor burnunu falan temizliyorum biraz kilolu o yüzden yapabilir mi yoksa bi doktora mı götürsem ?