Minnossareannesi
Tavsiyem bez stogu yapmayın. Ben de stokladım. Ancak yerinde durmuyor. Sleepy külotlu beze geçtim. Kutularca prima duruyor öyle
Ben de buhar makinesi ve korbell çöp poşeti bekliyorum. Geçen senei öyle ucu ucuna almışım ki, 1 hafta oldu biteli 😀
Bu arada besafe pto koltugu amazonda 2700e düşüyor ara ara… İlla Şubat indirimi diye düşünmeyin. Maxicosiyş de ben 3000e almıştım. O da 2800e düşmüştü amazonda