Prenses_annesi22 Bebeğim 3 aylık oldu bugün bı kac gundur altını temızlerken akıntı gıbı bısy farkedyordum ama emın olamıyordum bugun net gördüm sarımsı bı akıntı gelmıs sizce normal mı ?
Mom042 Prenses_annesi22 benim 3 bucuk yasinda ve 2 bucuk aylik kizcelerimde var buyuk kiximda oldugunda ilk sordum gayet normal dedi son donemlerd3 cok az su ict8gi icin hafifcik artti goturdum korkmq bol su ver dedi kucukted3 var ama bence sikinti yok krem vs surerken oranin icin3 cok surmemeye dikakt et
Esilamm01 Prenses_annesi22 benim kızımda da oluyordu arada doktor normal demişdi ama sık bir şekilde devam ederse gidin enfeksiyon olabilir