Minikheyecan Bebeğim 2 ay 8 günlük. Gündüz üç kere 2 şer saat veya 1 saat uyuyan bebeğim geçen haftadan beri uyuyamıyor. Ağlıyo yorgun düşüyo ama uyku yok. O da uykuya geçemiyor. Gazı var beslenme sonrası cıkarıyoruz kaka yapıyo coğunda ama gene de bir işe yaramıyor. Şaştım kaldım :( ne olacak böyle? Gece de bir kez uzun uyuyo sonra hep 1,5 saat gibi aralıklarla uyanıyor 😫😫😫😫😫 ne yapabilirim varmı önerisi olan çok yoruldım
bprensimmm Minikheyecan allab yardimcin olsin bnim benim bebegim 8 aya gircek saat basi yarim saat de bir kalliyo sukur et😥
Prensiminannesi Minikheyecan canım atak haftaları diyorlar ya o haftalarda olabilir biz de aynı dönemde meme reddi yaşamıştık asla emmiyordu diline meme değer değmez basıyordu çığlığı ama bir haftaya filan geçiyor düZene girer inşallah 🤲🏻
Metindamla Minikheyecan biz de 2 ay 3 günlüğüz 2 gündür dediğiniz durumu yaşıyoruz geçecek mi bilmiyorum ağlamaktan gözleri kıpkırmızı yine de uyumuyor :( siz emzik kullanıyor musunuz benimki onu da almıyor :(