Yumuşak olması gerekiyor sanırım benim biri çok sert sabah da yazdım bebeğim ondan ememiyor,doğumdan önce gümüş kapak ve lanisoh kreme basladim sonra devam ettim,bunlar yumuşak tutar mı Instagram’da ki mühendisinoglu lanisoh krem önermemis şimdi gördüm de ne yapabilirim,bir de humana çayı içiyordum onda da çok şeker var demiş