Gorkemkc Emireeek mamaya doğduğu gün başladık doğduğu günden itibarende su veriyoruz 4 ay 21 günlük bebeğim doktorda verebilirsin demişti ilk zamanlar 1 çay kaşığı veriyordum şuan birazdaha fazla. Veriyorum
Ogulanasi Takip ettiğim ünlü doktorlar (Ali Fuat Serpen, Osman Gönülal) anne sütü de alsa mama da kullansa 7 8 aya kadar hiç su vermenize gerek yok diyorlar isterseniz bir dinleyin
Emireeek Ogulanasi 6.ayda ek gıda da su verilmeye baslaniyor diye biliyorum 7 8 ay fazla geldi biraz sanki
Eaayseee Doğdugu günden beri her emzirdikten sonra birkaç damla veriyorm , hem pamukçuk olmasını da engelliyor ağzının içi temizleniyor beyazlık olmuyor, ebemiz önermişti