Merhaba anneler artık bi cogunuz beni tanıyorsunuzdur postlarımdan 😂 ama cok kararsızım piyanolu oyun halısı almak istiyeoum kimisi cok kücük az kullanırsın büyügünce sıgmıyorlar gereksiz diyor kimisi piyanosu güzel al diyor bazende normal oyun halısına bakıyorum o daha iyi büyük bayagı zaman gecirir diyorlar bende kararsız kaldım kullananlar bana yardımcı olurmu kullanış acısından hangisini alsam