Bizde bugün 7. Aya girdik.3.Aydan beri meme reddi yaşıyordum.uyurken emzirebiliyordum sadece 5,5 aya kadar sürekli sık sık uyutup emzirdim.ama yaklaşık 10 gündür artık uyku araları açıldı aç kalıyordu.bende sağıp vermeye başladım.3 saatte bir sağmaya çalışıyorum.geceleri de gündüzlerinde sütüm azalacak diye endişeleniyorum.günde bir ya da iki kere mama vermeye başladım.
O da bir birey sonuçta emmek istemiyorsa zorlamaya karar verdim.çünkü yaklaşık 3 ay meme reddinden dolayı ciddi anlamda yıprandım.şimdi daha mutluyum en azından aç kalmadığını biliyorum