Günaydın kızlaar, ya normal doğum yapalı 5 ay oldu dikişlerimle alakalı sorunum falanda yok ama buna rağmen dikiş olan o küçük bölgeyi temizlemeye çekiniyorum içim gidiyo el atamıyorum. Jilet kullanıyorum bu arada. Bi sıkıntı yaşadınız mı rahatça alabilir miyim tahriş olma vb bişey olur mu dikiş bölgesinde 🥴