Fdmctn 3-4 gece bebeğinizi takip edin. Mutlaka 3 aşagı 5 yukarı aynı saatlerde uyanıp meme istiyordur. Bu saatleri tespit ettikten sonra 3-4 gece o uyanmadan 20-30 dakika önce siz kalkıp uyandırmamaya dikkat ederek emzirin. İlk önce uyku arası olduğu için yadırgayıp emmeyi beceremeyebilir ancak bir kaç denemede alışır. Daha sonra ki 3-4 gece de bir emzirin bir hafifçe kımıldatın, uyandırmamaya özen göstererek yatakta yer değiştirin. 7-8 gün sonra ise saatleri ayına göre sabitleyerek rüya öğününe dönün. Rüya öğününe döndükten sonra eğer yine belli bir saatte kalkıp uyumaya direnirse, direncini kırıp uyku döngüsünü başa almak için bir kaç gece o saatten 20-30 dakika önce kalkıp emzirin. Tam saatini hatırlamıyorum 04.00 ya da 04.30’dan sonra anne sütünde yat diyen hormon yerine gün başladı, hadi enerjik olalım hormonu devreye giriyor. O saatten sonra emzirmemekte fayda var. Genel çerçevede aklıma gelenler bunlar. Takıldığınız birşey olursa sorabilirsiniz☺️🌸