Evet başlıkta dediğim gibi 8 aylık bebeğimin boncuk yutmuş olmasından şüphe ediyorum. Bebeğimin küçük bir ayıcık oyuncağı var, ayıcığın gözlerini boncukla dikmişler. Sağlam bi dikiş ama ben normalde o oyuncağı vermiyordum kızıma, versem de yemek yedirirken benim gözetimimde veriyodum. Eşim bu sabah kızım oynasın diye oyun parkına koymuş farketmedim, farkettiğimde bi baktım ayıcığın bir gözü yok,oyun parkının içini aradım taradım bulamadım boncuğu.
Hemen hemen mercimek boyutunda bir boncuk. Yutmuş olabilir mi acaba ya da yuttuysa ne olur, kakasından falan çıkar mı? Var mı böyle birşey yaşayan? Elim ayağım titriyor şuan ne yapacağımı şaşırdım. Doktoruna sordum kakasını beklicez dedi ama çok korkuyorum😥