Gunaydin kizlar bebegim 8 günlük oldu 🌼
sarilik sorunu oluştu doktor en az iki saatte bir emzir dedi .
iki saatte uyanmiyir bazen
her saat basi yemek istiyor
mesela
19:00 da 20 cc iciyor
20:00 da gene 20 cc
aralii uzun olunca cok iciyor . Saat başı emzirmesem mi acaba bilemedim