Kuzeymirac 1 aylik normal dogum yaptim suan asiri vajinamda.kasinti var doktorun verdigi krem gecirmedi napabilirim
Frozen Kuzeymirac ayy cok fena o. Travazol kullanin. Birde wc den sonra suya sirke dokun biraz onu kullanın. Geçmiş osun.