aLmisMomSs Kesinlikle benim en sevdiğim iyinki dediğim ürün içine eğer kendi poşetini kullanirsaniz koku yapmaz çünkü poşetinde kokuyu hapsetme özelliği var ben çok memnunum ,ikiz bebeğim olmasına ve sık sık bez değiştirmeme rağmen 3 günde bir boşaltıyorum kovayi koku vs hiç bir şey yapmıyor ki ben ilk dohduklarinda aldım şimdi 7 aylıklar hala da çok memnunum