Ikraamom Kızlar 15 ekimde doğum yaptım kızım 3 buçuk aylık ilk ay göğüslerim dolup taşıyordu çok güzel geliyordu sütüm tek göğüsümden 200 cc süt geliyordu sonra birden bir azaldı tek memeden 30 cc anca gelmeye başladı şimdi ise 1 damla anca geliyor gelmemeye başlayınca emzirmeyi bıraktım çünkü bırakmadan önce meme reddi yaşadık sağınca da gelmiyordu manuel pompam vardı çekemiyordu güçlü bir şekilde her gün 15 dk sağıyodum ama yine gelmedi şimdi 1 damla geliyor sıkınca sizce artar mı çocuğumun anne sütü alamamasına çok üzülüyorum ( siz sormadan ben söyliyim yememe içmeme çok dikkat ettim her emzirmeden sonra yedim su bol içtim komposto içtim sadece stres seviyesi biraz yüksekti evdeki psikolojik olaylardan kaynaklı) yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️
alkilic Ikraamom merhaba bebeğim 2 aylık bendede manuel pompa var ilk zamanlar 90-100 çıkan sütüm sağdığımda artık neredeyse hiç çıkmamaya başladı bende aynı şekilde sütüm mü yok diye kaygılanmıştım bebeğim emerken sıktığımda damla damla geliyordu ama altını her açtığımda ıslaktı kakasını da düzenli yapıyordu emzirmeyi hiç bırakmadım kontrole gittiğimde de bebeğimin kilosu yeterli gelince bütün kaygılarım gitti pompada sorun var diye düşündüm demem o ki sütüm mü yok yada sütüm mü yetmiyo kaygısı bile insanı strese sokup sütün azalmasına sebep olabiliyor sütüm yetiyor bebeğim doyuyor diye olumlu düşünün ve bebeğinizi emzirmeyi bırakmayın emdikçe sütünüz de artacaktır
Mom62636362 Ikraamom manuel pompa benim sütümü de azalttı, elektrikli olana geçip düzenli sağım yapmanızı tavsiye ederim
Ccansuu Ikraamom memeniz terbiye olmuştur büyük ihtimalle artık dolup taşmasına gerek yok bebeğinizi düzenli emziriyorsanız sağımda o kadar çıkmaz sütünüz ama sütüm azaldı diyip mamaya başladıysanız talep azalacağından vücudunuz süt üretmeyi azaltmış olabilir sütünüzü tek arttıran şey bebeğinizi sık sık emzirmeniz arz talep meselesi bebeğiniz ne kadar çok emerse beyninize o kadar çok süt üret mesajı gider bir de göğsünüzden bir damla süt gelmesi ya da sağınca çok az gelmesi sütünüzün olmadığı anlamına gelmiyor ablamında öyleydi ama iki yaşına kadar emzirdi oğlunu
Hunilianne Ikraamom yanlış yapmışsın. Aslında sadece göğüslerin terbiye olmuş. Yani ne kadar süt ihtiyaci varsa o kadar üretmeye başlamış. sen kesmekle hata etmişsin. Ben yerinde olsam emzirme danışmanı ile çalışırdım bebeğin çok küçük
Ikraamom alkilic ben emzirmeyi bıraktığımdan beri mama kullanıyorum 1 ay oldu nerdeyse emzirmedim 🥺 çünkü doymuyordu çekince gelmediğini kendisi de belli ediyordu tepiniyordu kucağımda resmen bende aç kalmasın diye mamaya başladım demekki bitti sütüm diye umudu kestim bıraktım emzirmeyi zaten sütün gelmediğini anladığından beri memeyi istemiyor şimdi biberona da alıştı 🥺
alkilic Ikraamom süt tazyikli geldiğinde de tepiniyorlar bende de şimdi o problem var ve sütüm mü yok kaygısına düştüğümde de tepiniyordu sütün fazla olduğunu anlamam zaman aldı aslında azlığından değil çokluğundan tepiniyormuş oda meme reddi yaparmış. anlayamamıştım o süreçte sütüm artsın da çocuğum doysun diye süt yapan şeyler tükettim bu sefer iki göğsüm de taş gibi oldu mastit olmak üzereydim bebeğim de öyle sertleşince fazla emip boşaltamamıştı. Yani kilo mu alamadı sütünüzün olmadığına kesin emin oldunuz
Ikraamom Mom62636362 benimki kadar azalmışmıydı peki akışı nasıldı benim kuvvetli sıkarsam 1 damla geliyor
Mom62636362 Ikraamom 3 birimse sütüm 2 birim geliyor, ben erken farkettim 10 gün falan anca kullandım, yoksa hepten bitecekti, en son artık göğüslerim taş gibi oldu tam boşaltamadı, bebek de emmiyorki boşalsın, elektrikliye geçtim, çok rahatlattı
Ikraamom alkilic ne sağdığımda geliyor ne kızım emdiğinde bi ara anlayamadım silikon göğüs uçlarını bilirsiniz ondan taktım baktım ucuna dolmuş mu süt diye hep oraya dolardı çünkü kenarına 1 damla bile deymemiş 🥺
Ccansuu Ikraamom bu noktada en mantıklı bi emzirme danışmanı ile görüşmek ing da emzirenanne var iletişime geçebilirisiniz onunla biberona alıştığı için meme reddi başlamış muhtemelen
alkilic Ikraamom anladım emzirmeyi bırakmasaydınız keşke 1 ay bırakıp tekrardan alıştırmak nasıl olur bilemiyorum inşallah en kısa sürede yeniden alışır sütünüz de bol bol olur
Ikraamom Hunilianne bilemedim işte göğüsün terbiyelenmesinin ne olduğunu bilmediğim için kimsede anlatmadı 🥺
Hunilianne Ikraamom instagramda annesutudoktoru ve emzirmedesteknihal var onlara sorabilirsiniz ama en iyisi danışman tutmak çünkü memeye dönüş için fırsatınız var. Bence mama parası sayın durumunuz varsa görüşün. Süt emzirdikce gelmeye devam eder memelerde depolanmaz. O yüzden bol bol ten teması ve emzirme lazım
Muhasebeciana Ikraamom canim bak benim ilk dogum yaptigimda hic sutum yoktu ilk 1 ay neredeyse mamayla besledim ama asla pes etmedim hep mememi teklif ettim yine kizima ve o surecte ugrasirkende cift tarafli elektrikli lansinoh sut sagma makinasi aldik cok az20-30-40′cc geliyordu iki gogusten toplam sonra galactago damla damlatiyordum suyuma o sekilde sagiyordum 120 cc leri gormustum sonrada sagmayi biraktim ve kizim kendini doyurucak kadar sutumu getiriyor simdi bir ara sagip buzluğa atayim dedim 20 cc anca cikti iki gogusten ama neden cocuk la makina ayni olmuyor bir de gun icerisinde surekli emzirdigim icin bence yanlis dusunup pes etmissin sagma makinasi bulup bir daha dene. İstersen canim birde galactago sut arttirici damlayi dene
Nur1126 Ikraamom hayır senin sütün var ne kadar çok emzirirsen o kadar artıcak stresten uzak durman lazım duramıyorsan kafana takma bebeğinden sendeb önemli hiç birşey yok bu hayatta
Nmmerve080 Benimde öyle sütüm taşmıyordu genelde bazen tazyikli gelirdi 2 - 3 defa pompayla sağdık ama öyle aşırı süt gelmezdi ben hep emzirdim ilk başta 2 saate bir şimdi ise 2 buçuk ile 3 saate bir emziriyorum kızımı 5 ay 15 günlük çok şükür süt var çok olmasada emzirmeyi bırakmayın bence kontrollerde süt yetip yetmediğini söylerler bence zaten kilosuna filan bakarak