Dediğim gibi ben daha hiç kullanmadım kimyon çayı rezene çayı içiriyordum kendim de içiyordum yeterli geliyordu ama bu hafta çok kötü olunca artık gaz damlası aldım nurse harveys Benimki bir de düzenli verince etkisini gösteriyor ben akşam onda Beş damla Sabah onda beş damla veriyorum tabi yine ara ara sancıları oluyorama Şimdi yeni de aşı oldu ya ben biraz huzursuzluğunu ona bağlıyorum