Gelincik06 elbette canım, sağılmış sütü verme yöntemi budur zaten. Ben yeni sağmış olsam bile biraz ılıtırım çünkü memeden direkt emilen sıcaklık ile çıktıktan sonraki sıcaklık aynı olmaz.
Şöyle yap, su kaynat ketılda veya çaydanlığın altıyla. Sütü biberona koy, biberonu da içine girebileceği ince uzun ölçme kabı oluyor ben onları kullanıyorum, ona koy, suyu üstüne dök. Biraz beklet sonra dök bileğine sıcaklığı güzelse ver bebişine, çok ısınmışsa aç hemen lavaboyu birkaç saniye tut, sonra tekrar bileğine dök.. (foto vardı bulursam eklerim)
