minikbaykus ayy canım benim hiç üzülme insan öyle oluyo ilk coxugumda öyleydim kolikti uyku yemek yoktu,eşimin memleketine gittiğimizde düğün vardı,orda tanimayip benden çokta büyük olmayan halasının kızının elini opmuslugum var🤣🤣saf gibiydim,, o zamanlar çok üzülmüştüm yerin dibine girmiş gibi hissetmiştim kendimi hatta aklıma geldikçe iki üç sene aglamisligim bile var şimdi çocuğum büyüdü filan ben o olayi kahkahalarla çok zevk alarak anlatıyorum geciyo boşver analikta herşey mübahhh