Merhaba 4 günlük anayım 🙏🙃
kızım 38 hafta zorunlu sezaryan ile geldi 2490kilo mememi kavramıyor savasıyoruz süt geliyo ucuda çok ıyı beklıyo agzıma aksın die uzun ugraslar sonucu tutuyo 20 dk emiyo sağıyorum mamada vermiyorum sarılık 11 derece sizce nası neler yapmalıyım 🤱🏻😬🙏🙃 şuanki kilodu 2300 🤷🏻♀️