Eylülde doğum yaptım bu ayada kadar reglim düzenliydi ama bu hafta olmam gerekirken olmadım.Bunu yaşayan varmı düzenliyken bi anda olmamak.Olmam gereken tarihden 1 hafta önce siyahımsı bi akıntım oldu adet olucam sandım ama olmadım.Bu arada emzirmiyorum.