Bir şeye mi üzüldünüz? Benim de 3 gün sütüm kesilmişti, bir yakınım vefat ettikten sonra. Süt üretimi aslında oksitosin ve prolaktin hormonlarının iyi çalışmasıyla oluşuyormuş. Google’dan etki eden şeyleri araştırıp önlem alabilirsiniz. Modunuzu yüksek tutmaya çalışıp bebeğinizle bol bol sarılıp öpüşün.