Bebeğim 45 günlük 3750 kg 50 cm doğdu şuanda 4850 kg 55 cm doktorumuz gelişi iyi değil dedi kilosu az dedi endişenlendim 😔 emziryorum doyduğunu düşünüyordum çünkü her emdikten sonra fazlasını kusuyor.. doktorumuz gelişi az değince sağma makinası alıp her iki göğüsümüde sağdım 60 cc çıktı acaba az mı gerçekten doymuyor mu bu konu hakkında bilgisi olan lütfen yazabilir mi 😔😔🤦🏼♀️